.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تمامی راه‎های گلستان بازگشایی شد

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان، میزان شن و نمک مصرفی را تا این لحظه یک‎هزار و 500 تن، تعداد ماشین‎آلات سنگین، نیمه‎سنگین و سبک را 155 دستگاه و تعداد اکیپ‎های راهداری مستقر در راه‎ها را 23 اکیپ اعلام کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، علی‎بخش رستمی اظهار داشت: با وجود ریزش برف و باران شدید در سراسر استان، تمام محورهای ارتباطی این استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

وی تصریح کرد: در شب گذشته گردنه «خوش‎ییلاق» به دلیل وقوع کولاک و بوران شدید و عدم دید کافی و حفظ ایمنی و جان رانندگان عبوری و با هماهنگی‎های به عمل آمده بین دو پلیس راه استان گلستان و سمنان از سمت شاهرود مسدود اعلام شده بود که در حال حاضر محور بازگشایی شده و تردد در آن برقرار است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان به رانندگان توصیه اکید کرد که با توجه به بروز سرمای بسیار شدید در استان، تمام محورهای کوهستانی دچار یخ‎زدگی بوده و تردد حتما با زنجیر چرخ و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و حفظ سرعت مطمئنه صورت می‎گیرد.

رستمی ادامه داد: بارش شدید برف در ارتفاعات کوهستانی درازنو، توسکستان، شاهکوه، دهنه محمدآباد، اولنگ، دوزین، قلعه‎قافه، گردنه‎چناران، گلیداغ، جنگل گلستان و خوش‎ییلاق از ساعت شش صبح روز جمعه پیش شروع شده و ضخامت برف در این ارتفاعات نیز 20 الی 30 سانتیمتر گزارش شده است.

به گفته وی، تمام اکیپ‎های برفروبی ادارات راه و شهرسازی شهرستان‎های تابعه با به کارگیری ماشین‎آلات سنگین و نیمه‎سنگین شامل گریدر، لودر و ماشین‎آلات سواری مجهز به چراغ گردان و بی‎سیم از همان ساعات اولیه شروع بارش در حال انجام عملیات برفروبی و پاشیدن نمک و شن در سطح آسفالت راه‎های استان هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان، میزان شن و نمک مصرفی را تا این لحظه یک‎هزار و 500 تن، تعداد ماشین‎آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک را 155 دستگاه و تعداد اکیپ‎های راهداری مستقر در راه‎ها را 23 اکیپ اعلام کرد.

به گفته رستمی، تعداد راهدارخانه‎های فعال در راهداری زمستانه نیز 22 باب و تعداد پرسنل راهداری مجرب استان نیز 340 نفر است.

وی توصیه کرد: رانندگان قبل از سفر حتما از طریق شماره تلفن گویای 141 و 5-2223131-0171 مرکز مدیریت راه‎های گلستان از آخرین وضعیت راه‎های استان مطلع شوند و خودروی خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.